Ofte stillede spørgsmål

OM GLITTER

Hvordan kan jeg komme i kontakt med Jer?
Du er altid velkommen til at kontakte os - vi er glade for at kunne hjælpe! Du kan kontakte os via kontaktformularen på vores hjemmeside eller sende mail til; customerservice@glitter.dk. Vi vil besvare dine spørgsmål så hurtigt som muligt og altid inden for én arbejdsdag. Vi ser frem til at høre fra dig!
Hvordan bliver jeg medlem af Club Glitter?
Vi er glade for, at du ønsker at blive medlem hos os! Som medlem af Club Glitter får du de seneste nyheder indenfor tilbehør, smykker, hår styling, eksklusive tilbud og meget mere! Du kan nemt og enkelt blive medlem af Glitter via linket nederst på denne side, der fører dig til registreringsformularen. Du kan også blive medlem hos din nærmeste Glitter butik eller ved at sende SMS; "GLITTER” til 1961. Har du spørgsmål kan du altid kontakte os via e-mail: club@glitter.dk.

SORTIMENT

Hvor kommer Glitters smykker fra og hvilke krav stiller I på leverandørerne?
Glitter udvikler og importerer sit sortiment af mode smykker og tilbehør fra Asien og primært fra Kina. Vi er medlem af www.bsci-eu.com som du kan læse mere om, og hvordan vi arbejder med vores leverandører for at sikre, at de opfylder vores retningslinjer i overensstemmelse med BSCI.
Indeholder Jeres smykker nikkelholdige metaller?
Alle smykker Glitter sælger, overholder EU love og regler om hvor meget nikkel der må afgives. Max 0,5 % ug mikrogram nikkel/cm2/uge.
Jeg er på udkig efter et specifikt produkt, kan I hjælpe mig med at finde det?
Hvis produktet ikke er på lager online, kan den stadig befinde sig i vores fysiske butikker. Du kan kontakte din nærmeste Glitter butik og spørge, om de har det produkt du er på udkig efter. På vores hjemmeside kan du finde kontaktoplysninger til alle vores butikker. Du kan også kontakte vores kundeservice, vi hjælper dig gerne.

BESTILLING

Hvordan handler jeg hos glitter.dk?
Det er nemt og inspirerende at handle online. Når du har fundet de produkter, du ønsker at shoppe, skal du klikke på "læg i indkøbskurv". I din indkøbskurv kan du se prisen og foretage eventuelle ændringer. Når du er tilfreds med din ordre, fortsætter du til kassen, hvor du vil finde flere forskellige betalingsmuligheder. Happy shopping!
Hvornår modtager jeg min bestilling?
Tak fordi du har handlet hos Glitter.dk, det er vi rigtig glade for! Vi bestræber os på, at sende din bestilling så hurtigt som muligt, Alle bekræftede ordre behandles, pakkes og afsendes næstkommende arbejdsdag og altid i løbet af 3 hverdage. Under kampagnetider og høj belastning, kan leveringen tage lidt længere tid. Postens leveringstidstid afhænger af, hvor i landet du bor, men som regel har du din bestilling i din postkasse eller på dit nærmeste posthus i løbet af 3 dage efter, at din bestilling har forladt vores lager.
Hvad koster fragten hos glitter.dk?
Alle ordrer pålægges en fragtomkostning på 29 DKK uanset hvor stor din ordre er og hvor meget den vejer. Du får altid gratis forsendelse på alle ordrer over 250 DKK!
Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
Tak fordi du har handlet hos Glitter.dk! Hvis du ønsker at annullere din ordre bedes du venligst kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig. Vi kan stoppe og annullere en endelig ordre, så længe lageret ikke har behandlet den. Desværre kan vi ikke foretage ændringer i den endelige ordre, men vi tilbyder altid 30 dages returret (14 dage på tilbudsvarer), i tilfælde af at du fortryder dit køb. Du kan nemt og enkelt returnere varerne til os, via post eller hos din nærmeste Glitter butik.
Kan jeg spore min bestilling?
Alle forsendelser, der ikke kommer igennem din postkasse, bliver du adviseres om via SMS. Du kan hente din pakke fra dit nærmeste posthus, ved at angive kollinummer/forsendelsesnummer samt en gyldig legitimation. Hvis du har brug for hjælp til at spore din pakke, kan du altid kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig.
Hvorfor har jeg ikke modtaget alle varer som jeg bestilte?
Tak fordi du har handlet hos os! Vi beklager, at vi ikke kunne levere alle varer i din ordre. Hvis efterspørgslen er høj på et produkt, kan det risikere at blive udsolgt inden lagerstatus opdateres online. Vi sender dig altid en endelig ordrebekræftelse, hvor du kan se de vare, der vil blive leveret til dig. I forbindelse med at din ordre forlader vores lager, bliver du kun debiteret for de produkter, der faktisk er blevet sendt. Vi har desværre ikke mulighed for at levere de(n) manglende produkt(er) bagefter, men hold gerne udkig på vores hjemmeside, da vi opdaterer vores sortiment løbende! Hvis du ønsker at finde et tilsvarende produkt eller har andre spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig mere end gerne! Produktet som er udsolgt online, kan eventuelt findes hos din nærmeste Glitter butik.

BESTILLING

Hvilke betalingsalternativer tilbyder I?
Vi tilbyder sikre betalinger via DIBS, hvor du kan anvende Visa, Dankort, MasterCard og Eurocard på vores webshop. Hvis du har spørgsmål vedrørende betaling, bedes du kontakte DIBS kundeservice på telefon: 70 20 30 77 eller via kontaktformular på deres hjemmeside: http://www.dibs.dk/kundeservice
Jeg har valgt at betale med kort. Hvornår vil pengene blive trukket?
Tak fordi du har handlet hos os! Beløbet bliver reserveret, når du afgiver en ordre, men betalingen trækkes først, når vi har sendt din bestilling fra vores lager.

OMBYTNING OG RETURNERING

Kan jeg returnere en vare, som er købt online, i en fysisk butik?
Tak fordi du har handlet hos Glitter.dk! Vi ønsker, at det skal være let at returnere de produkter, du ikke ønsker at beholde, og selvfølgelig kan du returnere de varer du har købt online i hvilken som helst Glitter butik! I din forsendelse vil du finde en returformular, som du anvender i forbindelse med returnering. Butiksassistenten kan hjælpe dig med at udfylde formuleret. Hvis du ønsker at returnere varer købt online til din nærmeste Glitter butik, er det vigtigt, at du medbringer en gyldig legitimation. Du modtager en skriftlig bekræftelse fra butiksassistenten på, at vi har modtaget din returnering.
Hvad koster at returnere?
Det er altid gratis at returnere varer købt online til vores Glitter butikker. Hvis du ønsker at returnere via posten, vil du finde en returfragtseddel med i din forsendelse, som du skal anvende. Prisen for returfragten er 29 DKK, som vi fratrækker dit tilgodehavende for de returnerede varer.
Hvordan sender jeg varer retur, som er købt online?
Tak fordi du har handles hos os! Vi ønsker, at det skal være nemt og enkelt at returnere. Anvend gerne den returlabel, som du modtog med din forsendelse, og sæt den på pakken. Aflever herefter pakken på dit nærmeste postkontor. Du kan også vælge at returnere varer købt online til din nærmeste Glitter butik, som altid er gratis! Hvis du mangler en returfragtseddel, kan vi sende dig en ny, du bedes venligst kontakte vores kundeservice - Vi hjælper dig mere end gerne!
Hvorfor kan jeg ikke få pengene tilbagebetalt for de vare, jeg har returneret i en fysisk Glitter butik?
Vi har desværre ingen mulighed for at tilbagebetale beløbet for de varer du returnerer i butikken, da betalingssystemet adskiller sig fra vores webshop og vores fysiske butikker. Returbeløbet tilbagebetales altid via den betalingskanal, som du selv benyttede, da du afgav din ordre. Du modtager en skriftlig bekræftelse fra butiksassistenten på, at vi har modtaget din returnering. Vi gennemfører en tilbagebetaling inden for 14 dage med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Hvis du har spørgsmål angående din retur, kan du kontakte den butik, du returneret dine varer til eller kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne!
Hvor længe returret har jeg for de produkter, som er købt online?
For os er det vigtigt, at du er tilfreds med de varer, du har bestilt, men hvis du ønsker at returnere delvis eller hele din bestilling, har du 30 dages returret (14 dage for tilbudsvarer) fra at du har modtaget din ordre. Varer, der er købt online, kan du også returnere gratis til hvilken som helst Glitter butik.
Kan jeg returnere eller reklamere produkter online, som er købt i fysisk butik?
Tak fordi du har handlet hos Glitter! Vi ønsker, at kunne hjælpe dig, men på nuværende tidspunkt har vi ikke mulighed for at håndtere retur eller reklamationer online, som er købt i en af vores fysiske butikker, da betalingssystemet adskiller sig fra vores webshop og vores fysiske butikker. Varer, der er købt online, kan du selvfølgelig returnere til hvilken som helst Glitter butik. Du vil få hjælp af vores dygtige butiksassistenter.

 

 

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål? Send os dit spørgsmål her! Vi hjælper dig gerne!